Close

Naujausi straipsniai

Tik kokybiškos verslo dovanos ir atributika
Profesionalai į verslo dovanas žiūri kaip į visumą, todėl svarbūs keli aspektai – medžiaga, spaudos technologija,...
įkelta Jan 5, 2021 | autorius Rokas Andrulis
Reklaminiai marškinėliai su stilingais užrašais
Reklaminiai marškinėliai SU stilingais UŽRAŠAIS, ar STILINGI reklaminiai marškinėliai su užrašais? Skirtumas yra...
įkelta Apr 9, 2020 | autorius Logo Reklama
6 priežastys naudoti reklamines dovanas
Nors sunku tiksliai įvertinti reklaminių dovanų naudą, mes tikrai žinome, kad tai turi teigiamą poveikį įmonėms....
įkelta Nov 4, 2019 | autorius LOGO reklama

Ar pilnai išnaudojate verslo dovanų potencialą?

Įkelta: Sep 10, 2019 | Autorius: Logo Reklama

Kodėl net garsiausi prekių ženklai naudoja reklaminius produktus?

Pagrindinės priežastys ir statistika, kodėl investuoti į reklaminius produktus yra gera idėja!

Ar pilnai išnaudojate verslo dovanų potencialą?

Pagrindinės priežastys ir statistika, kodėl investuoti į reklaminius produktus yra gera idėja:

  •          Reklaminiai produktai yra vienintelė reklamos laikmena, galinti suaktyvinti visas jūsų vartotojų ar kliento jusles: regėjimą, klausą, lytėjimą, kvapą ir skonį.
  •          Tyrimai (PPAI) rodo, kad 83% žmonių prisimena įmones, kurios joms dovanojo reklamines prekes. Palyginimui, tik 7% prisimena įmonės pavadinimą iš TV skelbimo.
  •          JAV tyrimų duomenys rodo, kad 91% žmonių savo virtuvėje turi reklaminį daiktą. 74% savo biure turi bent vieną reklaminį daiktą.
  •          JAV atlikti tyrimai rodo, kad bent 73% apklaustų žmonių reklaminius produktus naudoja bent kartą per savaitę.
  •          Viename iš PPAI tyrimų 60% apklaustų žmonių teigė, kad rinktūsi dirbti įmonėje, kuri jiems padovanojo reklaminį „powerbank“.
  •          PPAI taip pat tyrė reklamos poveikį reklaminiams puodeliams, palyginti su radijo ir televizijos reklamomis duomenys parodė, kad 57% prisiminė puodelio reklamą, o tik 32% prisiminė radijo reklamą ir mažiau nei 28% prisiminė televizijos reklamą.

 logo reklama drabuziai

Nešiojami drabužiai vis dar yra populiariausia reklaminių gaminių grupė. Jie sudaro daugiau nei pusę visų pasaulyje parduodamų reklaminių daiktų, po jų eina technologiniai įtaisai ir biuro prekės. Anot PPAI, technikos reklaminė prekė, kurioje yra labiausiai išpopuliarėjusi, tai „powerbanks“. 87% reklamos gaminių darbuotojų norėtų tokią dovaną pasilikti sau.

 

Jei jus įtikina duomenys ir statistika, jūs tikrai pritaikysite savo rinkodaros veiklą taip, kad joje būtų reklaminių verslo dovanų. Vis dėlto pasiekti įmonės ir departamento tikslus gali būti sunku, o reklaminės prekės savaime nieko negarantuoja. Geras reklaminis gaminys yra gerai pagamintas, naudingas ir turi ilgą tarnavimo laiką. Daugelis vartotojų dovanų naudingumą vertina kaip svarbiausias savybes. Kaip ir visur kitur, tendencijos keičiasi ir reklaminių gaminių pramonėje.

 

1. Daugiau dėmesio skiriama kokybei, mažiau kainai

Anksčiau populiariausios reklaminės prekės buvo pigios. Klientai mielai gaudavo bet ką, bet laikai pasikeitė. Jūsų klientai vertina gerai pagamintas ir naudingas reklamines prekes. Turėdami pigių, nenaudingų ir neįsivaizduojamų, kur panaudoti reklaminių ar verslo dovanų, sugadinsite jų supratimą apie Jus ir Jūsų įmonę. Jie pradės susieti blogą reklaminių daiktų kokybę su jūsų produktais, paslaugomis ir prekės ženklu, būkite atsargūs!!! Jei rimtai žiūrėsite į reklaminius gaminius, pagerės jūsų prekės ženklo įvaizdis klientų ar potencialių klientų akyse, o tai ilgainiui padidins pajamas.

2. Idealus laikas dovanoms yra ... visada.

Laiko tendencijos taip pat pažengė į priekį. Mes visi įpratome dovanoti savo klientams ir parteneriams per didžiąsias metų šventes ir galbūt tik kartą per metus. Tačiau pastaruoju metu vis daugiau kompanijų atranda reklaminių gaminių pranašumus ir galią, pradeda naudotis jomis visus metus.

Bendrovės naudoja reklamines prekes kaip potencialių klientų magnetą, pardavimų spartinimą, pastovių klientų išlaikymą, santykių su klientais ir verslo partneriais puoselėjimą, darbuotojų motyvavimo programas ir dar daugiau.

 

3. Technologiniai įtaisai populiarėja.

Technologiniai įtaisai greitai populiarėja pramonėje. Jie yra labai naudingi, o tai, kaip jūs prisimenate, yra pagrindiniai reklaminių prekių kriterijai. Žmonės jais naudojasi vis daugiau ir dažniau (aktyvumo stebėjimo priemonės, išmanieji vandens buteliai, išmanieji įkrovimo įrenginiai, garsiakalbiai ir ausinės), o rinkodaros specialistai jau į tai seniai atkreipė dėmesį. USB atmintinės vis dar yra labai populiarus ir naudingas pasirinkimas įmonėms. Tokių niekada negali pakakti, tiesa?

 

4. Drabužių niekada nebus perdaug.

Reklaminė tekstilė turėtų būti pažymėta ne tik firminiu logotipu, bet ir linksma žinute. Žmonėms reikia, kad drabužis jiems patiktų, kad jį galėtų dažnai dėvėti ir atskleisti jūsų prekės ženklą. Pirmame plane ant jūsų rūbo pateikite motyvacinį pranešimą, linksmą iliustraciją, įmonės pranešimą ar tiesiog juokingą meno kūrinį ir ilgainiui tai sukurs daug daugiau „garsų“, nei jūs tikėjotės . Ilgalaikis drabužis bus naudojamas ilgesnį laiką, nei pigus. Tai taip pat padės jūsų klientui susieti kokybę su jūsų prekės ženklu ar įmone.

 

5. Ekologiškos dovanos, mūsų dienų sąmoningumo klausimas

Ekologiški reklaminiai gaminiai (kaip ir visa kita, kas šiais laikais yra ekologiška ir natūralu) yra nepaprastai populiaru tiek prekybininkų, tiek ir pirkėjų. Gaminiai, pagaminti iš medžiagų, kurios yra draugiškos aplinkai arba lengvai išardomos ir perdirbamos, yra laikomos ekologiškomis.

PPAI tyrimai parodė, kad 40% įmonių iš karto pagerino savo prekės ženklo suvokimą, kai padovanojo ekologišką dovaną.

 

Nepalikite reklaminių prekių, kurias šiemet pasirinksite atsitiktinai. Tai turėtų būti gerai apgalvotas sprendimas, atsižvelgiant į jūsų prekės ženklą, įvaizdį, kurį norite perteikti, taip pat į jūsų klientus ar perspektyvas. Ne mažiau svarbu pasirinkti tiekėją, nes praleidus terminus arba pasirinkus prastos kokybės produkciją galite sugadinti net ir labiausiai apgalvotas strategijas.

Mes suprantame savo darbo svarbą. Štai kodėl mes skiriame laiko susipažinti su jumis, jūsų prekės ženklu ir klientais, kad galėtume išrinkti jums geriausią daiktą. Turėdami daugiau nei 10 metų patirtį, tvirtus ryšius su gamintojais ir platų laimingų klientų tinklą, tikimės, kad galime įtikinti ir jus. Mes galime suteikti jums puikias kainas ir greitą pristatymą.

Tačiau vien pačių daiktų nepakanka. Kad pasiektumėte norimų rezultatų, jie turi turėti kokybišką prekės ženklą, kuris išsiskirtų. Pažymėję gaminius savo logotipu, žinute ar šūkiu įsitikinsite, kad paskleidėte žinutę apie jūsų įmonę ar organizaciją. Štai kas yra reklaminiai produktai - jie užtikrina, kad jūsų prekės ženklas išliks jūsų pirkėjų galvoje arba bent sekundei atkreips dėmesį į jus, gal tai pasirodys švelnus drugelio mostas, kuris už 1000 kilometrų sukels didžiulį uraganą.

 

Close